Thursday, December 17, 2009


कविता

महँगीमा एउटा गरिब नेपाली
रचना - ठाकुर मान लामा

गरिबीले थलिएको म नेपाली
आकाशिएको त्यो महँगी
किन मेरै पोल्टामा झर्छ ?

सुन चाहिएको थिएन र छैन पनि
तर सुनभन्दा नुन महँगो हुँदा
कसरी बाँच्नु म गरिब नेपाली ?

उकालो रफ्तार साथ चढ्दै छ ऋण
ओरालो र्झन महँगी त्यै पनि मान्दैन
चुहिएको छाप्रोमा जीवन चलाउँदै छु म नेपाली

बेरोजगारले थलिएको मेरो देश
जहाँ साह्रै सस्तो भइरहेको यो महँगी
कसरी उचाल्न सक्छु म नेपाली ?

चन्दा, अनि के-के हो अनुदानको
ठूलो पोको देशभित्र छिर्दा पनि
नआइपुग्दा मकहाँ अचम्भित छु म नेपाली

मान्छे मान्छेको मोल कति महँगो
तर, जीवनको मोललाई खेलाँची नै सम्झिँदा
निराश भएको छु म गरिब नेपाली

प्राकृतिक स्रोत र सम्पदाको धनी देशमा
हरेक बिहानी प्रहरमा उठ्नासाथ
सधैं पढ्न बाध्य भएको छु महँगी म नेपाली
सधैं पढ्न बाध्य भएको छु महँगी म नेपाली

श्रोत : घटना र बिचार

No comments: