Thursday, March 13, 2008

कविता

सबलाई ब्युँझाइदिनु
रचना - ठाकुर मान लामा

आवाज मेरो तिमीसम्म पुग्छ भने
तिमीले यो आवाज अरूसामु पुर्‍याइदिनु
स्वतन्त्रता र शान्तिका लागि लड्न
सुतिरहेका ती सबलाई ब्युँझाइदिनु

आवाज मेरो तिमीसम्म पुग्छ भने
तिमीले यो आवाज अरूसामु पुर्‍याइदिनु
पिल्सिएका ती जनताका लागि सेवा गर्न
हृदयभरि जोश भर्न सबलाई भनिदिनु

आवाज मेरो तिमीसम्म पुग्छ भने
तिमीले यो आवाज अरूसामु पुर्‍याइदिनु
समानताको यो अधिकारका लागि जुध्न
सामुका चट्टान फोड्न सबलाई हौस्याइदिनु

आवाज मेरो तिमीसम्म पुग्छ भने
तिमीले यो आवाज अरूसामु पुर्‍याइदिनु
निरङ्कुशताविरुद्घका लागि विचलित नहुन
सुमार्गको त्यो पथमा सबलाई हिँडाइदिनु

आवाज मेरो तिमीसम्म पुग्छ भने
तिमीले यो आवाज अरूसामु पुर्‍याइदिनु
एकता र अखण्डताका लागि सीमा कोर्न
सङ्गठित हातको महत्त्व सबलाई बुझाइदिनु

आवाज मेरो तिमीसम्म पुग्छ भने
तिमीले यो आवाज अरूसामु पुर्‍याइदिनु
देश र मातृभूमिको विकासमा लागि पर्न
धरती माताको टीका सबलाई लगाइदिनु

श्रोत : घटना र बिचार / ई पत्र डट कम

No comments: